Często zadawane pytania

Poniżej zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli nadal nie jesteś czegoś pewna/pewien, prosimy o kontakt: pomoc@kinowtrampkach.pl

Jak oglądać filmy na kinowtrampkach.pl?

Aby oglądać filmy na kinowtrampkach.pl należy
a) kliknąć w przycisk „Zobacz film” znajdujący się na podstronie filmu, który przekieruje do panelu rejestracji / logowania
b) założyć konto w serwisie lub zalogować się na już istniejące Następnie należy wykupić dostęp do filmu lub karnet do pakietu filmów

W ofercie Kina w Trampkach znajdują się:
– pojedyncze dostępy do filmów krótkometrażowych w cenie 5,00 zł
– karnet na wszystkie filmy krótkometrażowe w cenie 35,00 zł

Zamówienie należy opłacić. Opłaty za dostęp można dokonać wyłącznie za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Tpay. Potwierdzenie realizacji transakcji zostanie wysłane na maila podanego przy zakładaniu konta. Historię swoich zakupów można znaleźć w zakładce „Twoje Filmy”.

Czy mogę oglądać filmy z zagranicy?

Filmy dostępne są wyłącznie na terytorium Polski.

Czy mogę otrzymać fakturę za zakupione dostępy do filmów?

Tak, w celu uzyskania faktury należy zaznaczyć opcję “Prośba o wystawienie faktury” i podać dane lub należy skontaktować się mailowo na adres faktury@cinemania.org.pl. Prosimy w mailu napisać dane do faktury i numer zamówienia.

Nie ma mojego banku w opcjach TPay. Czy mogę zapłacić przelewem?

Tak, skontaktuj się z nami na adres pomoc@kinowtrampkach.pl. Podaj dane do faktury, filmy, do których dostęp chcesz kupić. Prześlemy dokument pro formę z danymi do przelewu.

Jakie filmy dostępne są w ramach Karnetu na Krótkie Filmy 2021?

Pakiety umożliwiają oglądanie wszystkich filmów Konkursu Krótkometrażowych Filmów dla Dzieci i Konkursu Krótkometrażowych Filmów dla Młodzieży Kina w Trampkach 2021.

Karnet jest aktywny do 23:59 dnia 30 maja 2021 r.

Ile mam czasu na obejrzenie filmu?

W przypadku pojedynczych dostępów, masz 72 h od dokonania płatności na nieograniczoną liczbę odtworzeń filmu, ale nie dłużej niż do 23:59 dnia 30 maja 2021 r.
W przypadku filmów oglądanych w ramach pakietu, masz czas do 23:59 dnia 30 maja 2021 r.

W jakiej wersji językowej wyświetlane są filmy?

Wszystkie filmy są dostępne w oryginalnej wersji językowej z polskimi napisami lub z polskim lektorem (filmy dla dzieci do 11 roku życia)

W jakiej jakości dostępne są filmy?

Filmy dostępne są w jakości obrazka HD oraz z dźwiękiem stereo (2.0). Do poprawnego odtwarzania filmu w najwyższej rozdzielczości wymagane jest połączenie z siecią internetową o rzeczywistej przepustowości min 6,5 Mb/s.

Wymagania techniczne

Urządzenie musi mieć zainstalowany system operacyjny:

  • Microsoft Windows 10,
  • Mac OS 10.13 lub nowszy,
  • iOS 13 lub nowszy,
  • Android 8.0 lub nowszy
  • Linux z zaktualizowaną przeglądarką Chrome,

przeglądarkę internetową:

  • Chrome w wersji 75 lub nowszej,
  • Firefox w wersji 70 lub nowszej,
  • Microsoft Edge w wersji 18 lub nowszej,
  • Opera w wersji 56 lub nowszej,
  • Safari w wersji 13 lub nowszej,

oraz połączenie z siecią internetową o rzeczywistej przepustowości:

  • 1,5 Mb/s dla odtwarzania filmu w jakości 480p,
  • 3,5 Mb/s dla odtwarzania filmu w jakości 720p,
  • 6,5 Mb/s dla odtwarzania filmu w powyżej 720p.

Czy mogę oglądać filmy na telewizorze?

Aby oglądać filmy na telewizorze, radzimy skorzystać z kabla HDMI do podłączenia laptopa lub komputera do telewizora.
Nie wspieramy domyślnych przeglądarek internetowych na telewizorach i nie możemy zagwarantować poprawnego działania platformy na przeglądarkach tego typu.

Mam problem z odtworzeniem filmu. W jaki sposób mogę uzyskać pomoc?

Jeśli pojawią się problemy z ładowaniem filmu, prosimy o odświeżenie strony, zamknięcie nieaktywnych zakładek oraz upewnienie się, że AdBlock lub inne rozszerzenia blokujące reklamy są wyłączone albo zmianę przeglądarki. Polecamy również zaktualizowanie przeglądarki do najnowszej wersji.
W przypadku dalszych problemów z odtworzeniem filmu jesteśmy do dyspozycji pod adresem e-mail: pomoc@kinowtrampkach.pl.

Przewiń do góry